دورتموند ایران

کانون هواداران دورتموند در ایران

دورتموند ایران

کانون هواداران دورتموند در ایران

پیش بازی دورتموند - اشتوتگارت ؛ راهی برای نزدیک شدن به صدر

به گزارش دورتموند ایران، دو تیم دورتموند و اشتوتگارت در هفته یازدهم رقابت های بوندسلیگا به مصاف یکدیگر می روند.

این دیدار در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک به میزبانی دورتموند برگزار می شود.

دورتموند در حال حاضر در جایگاه چهارم جدول و اشتوتگارت هم در جایگاه هشتم جدول 18 تیمی بوندسلیگا قرار دارند.

تقابل های اخیر این دو تیم

این دو تیم تاکنون در رقابت های بوندسلیگا 100 بار بازی کرده اند که نتیجه این 100 بازی 37 برد برای زنبورها، 39 برد برای اشتوتگارت و 24 تساوی بوده است.

همچنین 164 بار اشتوتگارت موفق به باز کردن دروازه دورتموند شده و در مقابل دورتموند نیز 169 بار دروازه حریف خود را فرو ریخته است.

اما در 5 دیدار اخیر این دو تیم کفه ترازو کاملا به طرف دورتموند سنگینی می کند، چرا که آنها موفق به ثبت 4برد و 1 باخت شده اند و در این 5بازی توانسته اند 14 بار دروازه حریف را نشانه بروند. این در حالی است که اشتوتگارت تنها 3 بار موفق به این کار شده است.

تقابل مربیان دو تیم

پلگرینو ماترازو سرمربی 43 ساله و آمریکایی اشتوتگارت، اما تاکنون در مقابل دورتموند و لوسیان فاوره صف آرایی نکرده است که این بازی اولین تقابل او برابر لوسیان فاوره و دورتموند تحت هدایت اوست.

در جبهه مقابل لوسیان فاوره که این روزها تحت فشار شدید از سوی هواداران تیمش قرار دارد تا کنون برابر اشتوتگارت 14 بار مصاف کرده که 8 برد ، 3 تساوی و 3 باخت را در پی داشته است. میانگین امتیازگیری از این 14 بازی معادل 1.93 از هر بازی است. فاوره 63 ساله تنها دو بازیاز  این 14 بازی را سرمربی دورتموند بوده که ماحصل آن دو برد چهار بر صفر و سه بر یک بوده است. بازی پیش رو حداقل از لحاظ آمار او مقابل اشتوتگارت برای دورتموند حائز اهمیت است.

مصدومان و محرومان دورتموند

توماس دلینی، اشملرز، توماس رنیر، متئو موری و ارلینگ هالند بازیکنانی هستند که از دورتموند به علت مصدومیت و بیماری کرونا در این بازی دورتموند را همراهی نخواهند کرد.

از بازیکنان حاضر دورتموند، کاپیتان مارکو رویس تاکنون 8 بار موفق به باز کردن دروازه اشتوتگارت شده است که از این حیث برترین گلزن تقابل این دو تیم در بین بازیکنان فعلی آنها به شما می رود.

احتمالات این بازی

دورتموند با کسب 3 امتیاز این بازی فرصت این را دارد تا رتبه دوم جدول بالا برود اما باید به نتیجه بازیهای دیگر نیز چشم امید داشته باشد. اشتوتگارت هم این فرصت را با شکست دورتموند تا جایگاه ششم صعود کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد